קידום ממומן בגוגל - עם מעל 10 שנות ניסיון, אנו מובילים אותך למקומות הראשונים

קידום ממומן בגוגל

מהו קידום ממומן ולמה הוא חשוב לעסק שלך?

קידום ממומן הוא למעשה קידום אתרי אינטרנט במנוע החיפוש של גוגל בעזרת מודעות פרסום המגיעות אל קהלי יעד שונים וממוקדים המותאמים לעסק. כדי שקידום ממומן יהיה איכותי ויביא אתכם במעלה התוצאות, עליו להיעשות באמצעות מומחים שמבינים איך מנוע החיפוש עובד ואיך לדייק את קהלי היעד. המטרה שהמודעות שלכם יגיעו אל הקהלים הנכונים וימשכו אותם להקליק על המודעה שלכם וזו אומנות בפני עצמה.
​​​​​​​

קידום ממומן שעובד עם המומחים של אלטמן קידום עסקים

אלטמן קידום עסקים מבצעת קידום עסקים מכל הסוגים, בניהם גם קידום ממומן. המומחים שלנו מכירים היטב את מנוע החיפוש של גוגל ויודעים איך להתאים את קהלי היעד הנכונים. יחד אתכם נכיר את העסק שלכם ונבנה את קהלי היעד השונים באופן ממוקד ומדויק. צרו עמנו קשר ונתאים עבורכם חבילת קידום ושיווק מקצה לקצה לעסק משתלמת במיוחד.

מודעות בעיתון – אאוט, מנועי חיפוש – אין! אם פעם נהגנו למתג, לחשוף ולשווק עסקים שלנו בצירי העיתונות הכתובה, כשם שהיה נהוג אז, היום עולם השיווק ברובו מבוסס על מנועי החיפוש שבאינטרנט. הערוץ השיווקי שנועד להגביר את חשיפת המשתמשים לאתר מסוים הינו
הוא מסייע בהגברת התנועה הנכנסת לאתר מסוים ממנועי החיפוש, זאת באמצעות פרסומו ברשתות פרסום של מנועי החיפוש הפופולריים והשמישים ביותר (גוגל וכו').
קידום ממומן הינו תהליך בו מציגים מודעות אודות עסק מסוים במנוע החיפוש של גוגל, כאשר ההקלקה עליהן מנווטת את הגולש לדף הנחיתה של אתר אותו העסק. בעל העסק משלם לגוגל עבור אותה הצגת מודעות, וכך הן מדורגות עליונות. קידום ממומן  בגוגל פועל בשני אפיקים: ברשתות החיפוש (תוצאות שממוקמות מעל לתוצאות האורגניות) ובמדיה החברתית (פייסבוק, אינסטגרם וכו' - אתרים שמשתפים פעולה עם גוגל בתוכנית ייחודית, בה מופיעות המודעות של המפרסמים השונים). מ

תודת התשלום מוגדרת פר הקלקה, כאשר על כל לחיצה של גולש על המודעה הממומנת, משולמת על ידי בעל העסק. 

בעלי עסקים? קידום ממומן זה המפתח להצלחה שלכם

             לחבילה משתלמת עבורכם חייגו עכשיו לאלטמן קידום עסקים 1800-400-404

התהליך של קידום ממומן ושיווק בגוגל יכול לקדם כמעט כל עסק, אולם ללא ספק מדובר בתהליך מאתגר שלוקח זמן להניע. בעלי עסקים רבים מנסים לקדם את העסק שלהם באמצעות שירותי הקידום הממומן, אולם מוצאים עצמם מסתבכים ומרימים ידיים. במקרים כאלו מוטב להיעזר בשירותים של אלטמן קידום עסקים  אשר מכירים את רזי השיווק ברשת ויודעים לבצע קידום ממומן בגוגל בצורה שוטפת ומקצועית. בתוך כל סוגי העסקים הקיימים, ישנם כמה שהקידום הממומן יכול להקפיץ משמעותית את נתוני החשיפה והצריכה שלהם:


פתחתם עסק חדש? זה בדיוק בשבילכם 

אם פתחתם עסק חדש שאיננו מוכר במיוחד, קידום ממומן באלטמן קידום עסקים הוא דרך נפלאה להביאו לתודעתם של קהלי היעד המוגדרים שלכם. קמפיינים ממומנים יסייעו לכם להשיג תנועת לקוחות מידית, ולצד זאת, כדי לשמר את ערכו של העסק לטווח הרחוק, ניתן גם לבצע פעולות קידום אורגניות. 


הפעלת שירותים חדשים בעסק קיים

לעתים עסקים מעוניינים בהרחבת תחומי השירות שלהם. במצבים כאלו, הדבר החכם ביותר הוא לבדוק את מידת הרלוונטיות של השירות עבור קהל הלקוחות. את זה ניתן לעשות באמצעות קידום ממומן – לבדוק את התאמת השירות לקהל היעד על ידי קבלת פידבקים ותגובות מלקוחות. 
עסקים עם תאריך תפוגה.

לעתים פותחים עסק לתקופה מוגדרת וזמנית, במהלכה מצפים להפיק כמות מסוימת של רווחים. במקרה שכזה קידום אורגני לא יהיה רלוונטי, שכן תוצאות תהליך כזה נצפות רק לאחר זמן מה של עבודה. תוצאות הקידום הממומן הן מידיות, ולכן העסק יקבל חשיפה בממדי זמן שיאפשרו לו לקצור רווחים באותה תקופה זמנית (דוגמא לעסקים זמניים: עסק שפועל רק בתקופות בחירות, עסק שמתרחש אחת למונדיאל וכו'). 

עסקים בעלי דף נחיתה בלבד

לצד עסקים שמטפחים אתר עסקי מתוחזק לתפארת, ישנם עסקים שמסתפקים בדף נחיתה איכותי וטוב. במצב של אתר עסקי שלם משתמשים בשירותי אלטמן קידום אתרים, אשר מסייעים בבניית האתר ובקידומו בצירים השונים של הרשת האינטרנטית. אולם כאשר מדובר בשלב ראשוני של דף נחיתה בלבד, הקידום הממומן בהחלט עשוי להתאים.

             לחבילה משתלמת עבורכם חייגו עכשיו לאלטמן קידום עסקים 1800-400-404


עסק שמעוניין בתהליך פשוט ובתוצאות מידיות

לעומת קידום אורגני של אתרים, שעשוי להיות תהליך מורכב הדורש מקצועיות וידע, קמפיין ממומן הוא יחסית פשוט ונוח לתפעול.  כמו כן, כפי שכבר ציינו בתחילת המאמר, הקידום האורגני דורש זמן מה עד שהתוצאות באות לידי ביטוי בעוד תוצאות הקידום הממומן הן מידיות
תוצאות חיפוש ממומנות – קביעת הדירוג
בקידום הממומן בגוגל מציגים את המודעות הממומנות על פי נוסחה שמורכבת משני משתנים: ציון האיכות והמחיר. כאשר מכפילים אותם זה בזה, מקבלים את ציון המודעה.
  • ציון האיכות – מורכב משלושה פרמטרים: שיעור ההקלקה, רלוונטיות ודף הנחיתה. 
  1. שיעור הקלקה – חלוקת מספר הקליקים במספר ההופעות. כך למשל אם המודעה הוצגה 100 פעמים והקליקו עליה 10 פעמים, שיעור ההקלקה יעמוד על 10 אחוזים. 
  2. רלוונטיות המודעה – עד כמה המודעה רלוונטית לנושא החיפוש שהועלה במנוע החיפוש. כך למשל אם חיפשתי מידע על כלי מטבח, גוגל יציג מודעות רלוונטיות. 
  3. דף נחיתה – רלוונטיות דף הנחיתה, כלומר האם יש קשר בינו לבין המודעה המפורסמת ועד כמה רלוונטי למה שהוא מבטיח להציג. 
ציון האיכות נקבע כדי שגוגל יוכלו לדייק את תוצאות החיפוש עד כמה שניתן עבור הגולשים. אם התוצאות המתקבלות יהיו לא רלוונטיות, אותם אנשים יזנחו את מנוע החיפוש וכתוצאה מכך המפרסמים יפסיקו להשתמש בו כאמצעי לשיווק ופרסום. למעשה, ציון האיכות משרת הן את האינטרס של גוגל והן את של המשתמשים. 
סוגי מודעות בגוגל
  1. מודעות טקסט בחיפוש – מופיעות מעל לתוצאות הלא ממומנות, וחלקן גם לעתים משתלבות מתחת. הדרך להופיע בתוצאות האלו היא להשתמש בביטוי מפתח, קריטריונים שונים והתאמות, לכתוב כותרות וטקסטים למודעות, להזין את פרטי האשראי בגוגל לתשלום וכך להתחיל לקבל תנועה של לקוחות לדף או לאתר שמקדמים. 
  2. מודעות בפורמטים משתנים בגוגל (תמונות, טקסט, וידאו וכו') – מודעות אלו לא יופיעו בתוצאות החיפוש, אלא באתרים אחרים שכפופים לגוגל או משתפים איתו פעולה, ביניהם Gmail, גלובס, CNN ועוד. המודעות מאפשרות למנהלי הקמפיינים לטרגט ולפרסם במספר דרכים שונות, לפני היסטוריית הגולש, רשימות במיילים, כמות ביקורים באתר וכו'. 
  3. מודעות גוגל ביוטיוב – יוטיוב, אתר הווידאו הנפוץ והגדול בעולם אשר שייך לגוגל, משמש גם הוא במה לפרסום מודעות מסוגים שונים. צורת המודעה משתנה – טקסט, תמונה או וידאו, וגם במקרה הזה ניתן לחלק ולטרגט את המודעות לקהל יעד מגוון. 

ההבדל בין קידום ממומן לקידום אורגני

הקידום הממומן נושא במספר יתרונות, מהן ניתן לינוק אסטרטגיית למידה לשיפור הקידום האורגני. הקידום האורגני מטבעו אורך זמן רב, בעוד קידום ממומן מאפשר קבלת תוצאות מידיות, הן בהיבט המיקומים והן בהיבט ההמרות. עסק ששואף להופיע ראשון בתוצאות החיפוש, יגיע לשם רק לאחר זמן ארוך מאוד עם קידום אורגני בלבד, לעומת הקידום הממומן שמיד לאחר הקמפיין מקפיץ את המודעה הממומנת לראשית תוצאות מנוע החיפוש. 
​​​​​​​

כיצד עושים קידום ממומן ברשתות החברתיות? 


תפוצת הקידום הממומן הינה רחבה, ועושים בה שימוש כיום גם ברשתות החברתיות, אשר ידועות כפופולריות ונפוצות בקרב מרבית אנשי העולם. בין הרשתות המובילות ניתן למצוא את פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר, לינקדאין ועוד. פרסום באמצעות הרשתות החברתיות מסייעת בהגברת חשיפה האתר או העסק, וכן להגעה אל קהל יעד ספציפי שהשירות או המוצר המשווק יהיו רלוונטיים אליו בהתבסס על נתונים. כמו בפרסום במנועי חיפוש, גם כאן סכומי הפרסום הראשוניים הם מינימליים, כך שכל עסק, קטן כגדול, ובעל כל תקציב יוכל לעמוד בזה. 
הפייסבוק והאינסטגרם הינן הרשתות החברתיות המובילות ברשת האינטרנטית. בשנים האחרונות הן הפכו לפלטפורמה שיווקית של ממש, כאשר אנשים החלו בפרסום מודעות עסקיות, שקופצות לגולשים במסכי הבית שלהם בהתאם לנתוני הצריכה והיסטוריית החיפוש שלהם. על כן, משווקים דיגיטליים הבינו שקידום ממומן בפייסבוק וקידום ממומן באינסטגרם מהווים השקעה משתלמת, מידית וארוכת טווח, אשר מגבירה משמעותית את חשיפת העסק בפני קהלי יעד רלוונטיים. 


             לחבילה משתלמת עבורכם חייגו עכשיו לאלטמן קידום עסקים 1800-400-404